Solen skiner på Bästkusten.

Det är itne var dag men idag vaknar jag till (fågelkvitter?) och solsken. Det är nästan så att jag vill ut och springa! Eller det vill jag nog men jag kan inte. Antar att jag har samma restrtiktioner som Monkan, spring endast om du är jagad av en våldtäcksman. Men att gå ut och känna på vädret hade väl inte varit fy skam heller. Om 2 h kommer karln hem och då ska den trasiga sängen åka på IKEA. Den stora frågan är om jag ska göra något vettigt och "hemmafruaktigt" innan han kommer hem. Vad tror ni? Hade ju några vaga planer på tvätt...

Kan man tvätta endast iförd morrgonrock? Jag älskar min morgonrock (och att vara nude).

Kommentarer
Postat av: ANNA

Jag tar det i ganska lugn takt... blir ju så enerverande om man ser alla i sträck och får vänta flera jävla månader innan nästa avsnitt kommer ;)

2008-01-27 @ 13:18:01
URL: http://hockeyfruns.blogg.se
Postat av: Monkan

frågan är om du ens får springa då..

2008-01-27 @ 23:15:18
URL: http://enligtmonkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0