Snusen min vän, vart är du?

Ja då har man avsagt sig sin älskade last såhär lägligt till det nya året. Jag och Mannen med stort M ingick en pakt, eller kanske ett vad, att sluta snusa. Den som faller för frestelsen först och börjar snusa får bjuda den andre på en resa i europa. Bra vinst tycker jag men personligen har jag verkligen inte råd med en sådan utgift. Dessutom hatar jag att förlora. I'm a winner! Så 00.00 den 1 januari 2008 lade jag ut mitt livs sista snus. Snus, I miss you already!

Som vanligt när man slutar (jag är praktiskt taget veteran eftersom jag har slutat 6 gånger tidigare med varierande resultat) så hittar man ett substitut till sin gamla last. Japp ni vet exakt vad jag talar om: glass med chokladsås. Det är något gott som man stoppar i munnen och som ger en känsla av tillfredställelse. Jag kommer få skickas på Fatcamp 2009 ;)

image136


Annars går det ganska bra just nu. Men lite stingslig börjar jag bli. Får se hur det går ;P

Kommentarer
Postat av: Erik Johansson

Jag gjorde massa hyss igår. Jag vågar inte ens skriva alla på bloggen. Jag hade nog roligast av alla igår tror jag. Fast idag är det en massa ångest.

2008-01-01 @ 21:02:22
URL: http://etttjotandespektakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0