Sms-maniac.

Yes that's me! Har gratis sms och därmed missbrukar jag detta fenomen. Ibland kan man smsa folk bara för att göra det liksom utan att ha något vettigt att säga egentligen. Det är ju roligt och ger en känsla av kontakt med omvärlden liksom. När man inte orkar ringa that is :P

Något jag stör mig sjukt mycket på är när människor och deras mobiler inte är tillgängliga. Josie är en av de värsta på den fronten! Screenar sina samtal och svarar 1 av 10 gånger. Mystiska kvinna! Just nu är sambon o-tillgänglig. Har lämnat in telefonen vilket innebär att förutom 100 mil så känns det som en fet mur mellan oss. Kan inte ens skika ett värdelöst sms när jag känner för det! Attans. ;P

ps. Daquiris och White Russians ikväll. Ni kan väl själva räkna ut hur det kommer sluta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0