Slut på smekmånaden?

Är smekmånaden redan slut? Något väldigt konstigt hände idag. Blev något slags tjafs/försök till bråk jag vet fasiken inte vad som hände, såhär efteråt är jag bara förvirrad och fattar ingenting. Det var bara en töntig historia av trötthet som uppfattades som surhet som förklarades för att fortsätta uppfattas som surhet fastän det var trötthet. Ja ni hör ju ;P

Vi är i alla fall trötta är slutsatsen. I alla fall karln, jag är mest konstig. Tror det där arbetet som aldrig blir gjort som spökar för mig och ger mig PMS, har ju aldrig annars PMS, men just nu har jag PMS känningar. Blev godmaten idag i alla fall, korvstroganoff & ris. Nu sitter jag ooch trycker efterrätt (torkade aprikoser). Försöker döva min PMS med torr frukt ;P

ps. Död åt Bussgods. Mina grejer skulle vara här ikväll, de är inte här. I miss my shit!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0