Sjukt trött!

Eller? Näe jag vet inte men ryggen har i alla fall tagit en del stryk. Skruva ihop möbler är mer ansträngande än man tror! Jag och honey har kämpat och fick ihop allt till slut. Vi har inte heller slagit ihjäl varandra vilket vore det mest logiska i detta scenario!

Bilder kommer upp så småningom men det börjar kännas som hemma. Skitfint faktiskt! Vi siktar på inflyttningsfest kring 17e februari. Blir att bjuda alla sina Gbg vänner (båda två i mitt fall då?) på lite galej! Kom faktiskt på vad jag glömde hemma, två saker som gör väldigt ont att vara utan. Spriten och samurajsvärdet. Damnit!!!

Ser att Monkan har startat blogg. Ska följa slaviskt!

ps. Jag ser på Ricki Lake (det är makkeovers)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0