Sjukt jävla förbannad.

Ilskan byggs upp inom mig. Vad har människor för fel? Varför sitter det massa "bajsnödiga" (som Katrin skulle skrivit) töntar bakom datorskärmar och leker coola? Klagar, hånar, hotar osv. Vart är världen på väg? Sen när blev det populärt att gömma sig bakom en dator och leka Gud. Det är fegisar som gör det. Ni vbet sådanna fegisar som jag inte tål. Som är på min Top 5 av vidriga saker lista. 

Vem fan startade något jävla bloggkrig, tycker det pågår överallt. Herre jesus ingen står med en puffra mot din tinning och tvingar dig att läsa någons blogg? Varför kan man inte lyckas i Sverige? Jag trodde blått hade tagit över iår, bort med kommunistandan för fan.

Det har väl skrivits spaltar, krönikor, artiklar med mera så länge skrivkonsten existerat. Har krönikörer också upplevt denna förföljelse som sker på bloggarna? Kanske är bloggarna mer utsatta eftersom det är enklare att kommentera än till något som skrivits i tidningen. Tycker oavsett att det är extremt slöseri med tid. Varför ens läsa om man blir så upprörd att man önskar livet ur skribenten?

En av mina absolut favorita bloggar har lagt ner. Antar att det är på grund av de otrevligheter som försigått men jag kan ändå inte smälta det. Whyyy? Jag trodde yttrandesfriheten gällde här. Usch blir bara besviken på omvärlden idag. Väldigt besviken.

Kommentarer
Postat av: B I T T E R F I T T A N

RE: jag skulle gärna vilja möta idioterna face to face, de skulle nog gilla mina biceps ;p

2008-01-14 @ 22:31:31
URL: http://bitterfittans.blogg.se
Postat av: Monkan

norrlandsmaffian får ta och snacka med idioterna;)

2008-01-14 @ 22:59:25
URL: http://enligtmonkan.blogg.se
Postat av: Linda

Jag joinar gärna Norrlands maffian och snackar liiiite!!
;)

2008-01-15 @ 01:15:52
URL: http://Desperathusfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0