Så mycket glädje!

Kom just alldeles nyss fram till att blogglivet ger mig så mycket glädje ;P Har kanske skrattat ihjäl mig när jag läst andras bloggar ikväll, sjukt underhållande. Något jag inte förstår är att det faktiskt finns läsare som tar bloggare på allvar. Är det någon bloggare som är allvarligt i sitt bloggande? Jag har då inte följt någon sådan. Vi borde dela ut gratis ironi!

Nu sitter jag här igen trots att klockan är mucho och jag ska upp tidigt. Jag skulle tro att det är någon protest mot det idiotiska upplägg som gör att jag måste upp tidigt. Har tappat allt förtroende för peddan, båda kurserna nu har varit under all kritik! Varför ska jag "invalido-2000" till skolan en timme för att nåla upp en poster och få veta när jag ska redovisa? Förstår de hur mycket jobb det är för mig? Troligen inte. Nu tänker jag sitta och sura och vara vaken. Blogga också förstås :P

Kommentarer
Postat av: B I T T E R F I T T A N

Hehe, min snubbe är oxå 26 :p Inget lammkött direkt...

2008-01-15 @ 01:25:05
URL: http://bitterfittans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0