Poteto, potato...

Ja säg det. Hade massa spännande saker att blogga om idag men som vanligt är väl alla borta. Gjorde i alla fall som Junior tipsade, det är även Dagens citat: "Följ bara spåren av glittriga leopardskor o lukten av 'BritneySpears-Fusion' så kommer du nog rätt :)". Så jag hittade rätt, Fusion-ångorna var inte svåra att följa direkt...

Annars då? Kände mig som en pubbig 15 åring med finnar och tandställning. Måste man skaffa nya vänner? Ska ge dem en chans till men hittils har jag väl inte direkt känt nån dragningskraft. Sen så känner jag mig konstig, jag brukar inte vara såhär osocial!? Måste vara "Gay-chocken" eller något. Förövrigt, det var TVÅ mjukisbrallor idag. Ska fan ta mjukisar imorrn. Kanske lika bra att vara sig själv liksom ;P

Kul att jag åkte hem aphungrig och drömmandes om korv stroganoff för att inse att jag inte har några nycklar och inte kommer in. Nämnde jag att jag itne hade vantar, det spöregnade och var svinkallt? What a fabulous day liksom. Jag njuter verkligen. Men jag är väl inte den som klagar :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0