Plötsligt så händer det!

Motgångar hit och motgångar dit. Mina nya KOSS lurar har kommit. Ljudet är så gudomligt att jag sitter här med ett leende på läpparna. Jag känner mig hög på lycka! The Killers bara dundrar fram i min skalle. Åh! Jag kom typ! Flera gånger om, det är otroligt.

Lyckades dock totalspränga min skalle och mina trumhinnor första gången jag pluggade in mina babes, sjukt bra och högt ljud i dessa nämligen. PANG sa det i min skalle. Chocken satte igång lite adrenalin i systemet i alla fall. Haha. Nu njuter jag för fullt, jag har funnit något som blockerar ut min familj. Det finns rättvisa i vår värld!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Kingen alltid skönt att kunna blockera ute folk!

2008-01-16 @ 16:07:08
URL: http://enligtmonkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0