Oprah.

Japp jag är fast i mina dagtv rutiner igen. Idag har Oprah lärt mig ett nytt ord! Klitteratur, det är alltså romantiska noveller som upphetsar kvinnor över 35 år (eller något sådant). Sedan finns det ett nytt ord för onani också, nämligen egenutveckling. Något som alla kvinnor bör hålla på med eftersom i enlighet med Oprahs gästdocktor är kroppen ett verktyg för obegränsad njutning. Visst läste ni obegränsad? Japp det är sant! För det var på Oprah och allt som är på Oprah är absolut sanning.

Programmet verkar handla om något uppvaknande man får när man passerar 35an, att man ska lämna det barnsliga bakom sig och bli vuxen. Jag visste inte att man kunde vara barn ända till 35! Har ju hur många år som hellst kvar, det var kanske dagens bästa nyheter. Thanks Oprah!

Kommentarer
Postat av: Monkan

haha, såg å det. Oprahs ord är sanning så nu bör vi väl följa dom!!

2008-01-09 @ 11:23:02
URL: http://enligtmonkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0