Nytt år, nya tider.

Ni som hönger med vet ju att ett stort steg är på väg att tas från min sida. Nej jag pratar inte om att flytta 100 mil från mina nära och kära, jag talar om det stundande sambolivet. Jag har väl varit den första att racka ner på allt vad kärlek, samboskap och förhållande heter. Jag vet också att jag nu får äta upp dessa ord eftersom jag har trillat ner i träsket själv ;P

Hur som hellst tänkte jag att det här med samboskapet förtjänar en egen kategori. Det är ju en så komplex företeelse som jag själv inte förstår mig på. Hur är man sambo? Hur är man en bra sambo? Det återstår att se hur det här ska te sig i fortsättningen! Jag ska i alla fall följa utvecklingen med spänning ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0