Ny stad, nya förutsättningar.

Då var man här, det var en väldigt påfrestande dag igår, mycket känslor! När jag sa hejdå till junior och pappa började tårarna bränna baki ögonlocken, men jag höll mig. Typ. När de gick, satte jag mig vid gaten och det bara forsade. Japåp som den bebis ni alla vet jag är satt jag och lipade på Alvik. Alla businessmen tittade konstigt och känslokallt på mig som att jag vore från yttre rymden. Well.

Allt kändes mycket bättre när jag klev av. Trots stormen och regnet som öste ner blev allt bättre när han stod där och väntade på mig  vid bagagebandet. The Waterworks gav inte upp men det kändes bättre. Haha jag tror fan inte jag har lipat såhär mycket sedan jag ramlade med cykeln när jag var 8 år. Efter kramar och allt det där berättar han att Erik hade försökt övertala att han skulle ge mig 300 spänn så jag fick ta bussen och karln skulle hänga med dem ut. Jag säger bara en sak, hade han gjort det hade jag varit på morgonflyget hem. Och han hade varit utan genitalier.

Nu är det morgon, vi har myst, vi har ätit frukost och snart ska han spela innebandy och jag ska titta på. Kanske dags att byta namn på bloggen? Jag tror jag är en InnebandyFru ;P

Kommentarer
Postat av: peter

men du vet att det finns killar som kan göra så! vad bra att han är smart och bryr sig :)

2008-01-19 @ 19:22:01
URL: http://gladasjuan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0