Nu är den död.

Tidigare har jag berättat om husmusen som levde här hemma. Igår var pappa på antisimex och köpte en råttfälla. Idag var det över. Den var död. Det var ganska hemskt för den kom inte ens fram till chokladen, såp nära men ack så långt borta! Vilket sätt att dö på egentligen, 2 mm från det man verkligen vill ha. Sjukt surt för husmusen!

Junior fick nästan dåligt samvete. Hon tyckte den var lite söt (när den är död och fasttagen). Jag måste faktiskt hålla med men hade den varit levande och rajtat runt i hemmet hade jag fan dött. Det är inget sött över levande skadedjur, det är bara läbbigt. Mycket ska man behöva uppleva innan man dör.

Förövrigt drack vi romglögg med familjen idag. Det var väldigt gott! Junior blev nästan lite full och tolkade allt jag sade snuskigt. Det var faktiskt humor på hög nivå. Kommer sakna La Familja, dessutom kommer jag sakna La IVP Familja och La Ersi Familja. Dessutom alla andra underbara människor, ingen nämnd ingen glömd. Sjukgymnast imorgon, jag kommer få skäll. Igen. I suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0