Nightmares.

Jag kan inte sova längre! Började redan när jag var i Göteborg så det kan inte vara brist på sambo, det har dock eskalerat. Jag börjar tro att Monkan har smittat mig mentalt eller något! Så fort john blund kommer (när han väl kommer, har börjat bli lite seg ju!) så börjar mardrömmarna. Paniken, ångesten och totalrädsla kommer inte ens krypande utan pangar bara på. Det går fan inte att sova när det känns sådär konstant!

Inatt var jag typ i The Matrix först och sedan jagad av snuten för att jag var någon slags flykting. Junior försökte psykoanalysera mig i bilen imorse och dillade något om att jag är orolig över formaliteter och pappersarbete över flytten. Tror det här hägrande arbetet spökar också. Hatar panikångestkänslor men vem fan gör inte det!? Tur jag ska nattplugga med Monika tonight så slipper man sova och drömma sjuka saker. Mitt liv är uppåner, längtar faktiskt nästan till att få lite rutiner. Hoppas mardrömmarna är färdiga snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0