Negativt till positivt?

Jag är fortfarande en riktig bitterfitta. Jag är sjukt missnöjd, arg och besviken. Det är nästan så att tårarna bränner baki ögonlocken (notera nästan eftersom det händer typ aldrig). Så jag bestämde mig för att vända ilskan till något kreativt. För något kreativt måste väl automatiskt bli positivt. Eller?

Eftersom jag fortfarande får mail om saker och ting från mitt gamla universitet snappade jag upp en väldigt lustig konversation. Är nästan lite sugen på att publicera den. Återigen bara nästan. Det hela går ut på att en "etta" inte får ta med sig sin respektive som inte går på programmet till en sittning. Jaha? Det hela uratade i en fullständigt omogen, fjantig och totalt meningslös attack från "ettans" väldigt besvika sida. Once again, Jaha? Haha kan man inte gå på en fest/sittning utan sin tjej är man redigt Pussywiped säger jag.

Kul att tjafsa om det i ett fritt forum som alla på programmet har tillgång till och kan följa via mail. Den här följetongen har varit bättre än Days of our lives...

Kommentarer
Postat av: Monkan

hahaha frågan är hur detta kommer sluta, kommer ettan fortsätta bojkotta sittningar eller kommer bruden bojkotta honom..

2008-01-28 @ 18:19:41
URL: http://enligtmonkan.blogg.se
Postat av: syster

hahaha, pussywiped.
men jag undrar ju faktist, hur fan sprack ni sängen egentligen?

2008-01-28 @ 18:44:56
Postat av: The Bitch

syster: Två valar fläskar omkring you do the math ;P

2008-01-28 @ 18:59:32
URL: http://thebitchisback.blogg.se
Postat av: Ann-Sofie

haha visst är det lustigt. Så lustigt att jag var tvungen att nominera karln till årets prestation ;)

2008-01-28 @ 20:29:09
URL: http://annsofiem.blogg.se
Postat av: Anna

Publicera våran lilla följetong! :)

2008-01-29 @ 16:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0