Nattugglande.

Nu sitter jag här igen. Börjar sakta dyka ner i mina gamla vanor av nattugglande in på småtimmarna. Jag gör ju inte ens något av värde, bara sitter och nördigt stirrar in i dumburken. Okej jag erkänner jag är tänd på min nya dator och har varit utan den i några dagar (aldrig mer my precious!!) men det är fortfarande obegripligt. Hade ju själv blivit Grandma som går och lägger sig i vettig tid. I alla fall då det inte görs något vettigt i övrigt.

Kanske är detta en reaktion mot Grandpa (sambon) som sussar hyfsat normalt i tid och nu när jag är ensam får jag vara vaken med gott samvete? Jag vet faktiskt inte men det här var sjukt ovettigt. Dock är det som skönt att vara vaken, man har på något sätt kontroll. You are the man (eller woman). You've got the power.

Good fucking night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0