Miss Popular?

Idag känner jag mig väldigt populär faktiskt! Inte nog med att besökarantalet är snajs på bloggen så har telefonen gått varm! Fick tillomed stämma in en dejt imorgon. Ärligt måste jag säga att det känns som att Göteborg välkomnar mig! Snart inflyttningsfest i lyan här (måste komma på ett bra namn, saknar D-Kupan). Bjuden på galej i slutet på januari här i Gbg också, mycket action!

Det var i alla fall någon dryg tant från Folksam som ringde och skojade om sin provision och antog att jag var asdum för hon trodde minsann ja ville byta min nuvarande hemförsäkring till en 4 ggr dyrare. Nja? Sedan ringde Junior och hetsade om någon råtta i köksskåpet (hhrrrm?), lite läbbigt lät det faktiskt. Sist men verkligen inte minst ringde min Josie (min vapendragare i D kupan och min blivande granne i Göteborg haha). Miss you Josie! Imorrn ska vi dejta. Hoppas mina lådor kommer ikväll hooooooppppaaaaasss...

Kommentarer
Postat av: Monkan

snyggt, bloggandet har tagit ny fart! tror jag är smått fast i det. behöver dock hjälp med att pimpa upp min sida! damsugare kan jag fixa men sånt här databajs är över mitt förstånd!

2008-01-07 @ 18:05:58
URL: http://enligtmonkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0