Menlös dag.

Vad gör jag här? Jag är verkligen sämst på att välja mina tillfällen att undvika universitetets aktiviteter (skolka). När jag väl är borta får jag restuppgifter men när jag väl är där är det totalt menlöst. Som idag, jag kom hit, jag satte upp min poster (4 nålar) jag gick på en diskussion kring idrottsanorexi och en föreläsning om utmattningssyndrom hos kvinnor (bra jobbat teeena!). Mycket dötid har det varit också, snart ska jag till läkaren och få skäll för att jag inte sköter min rehab. Sedan ska jag stå och se dum ut brevid min extremt fula poster. Blir fan svårt att sälja något med flottigt hår och mjukisbyxor (varför tänkte jag inte på att jag redovisar idag?).

Nämnde jag att jag var i skolan en timme innan vi började? Japp japp. Verkar bli en grymt bra dag det här ;) Men jag är väl inte den som klagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0