Live blogg från skolan.

Då sitter jag här igen, skönare att få skjuts än gud vet vad (ta bussen) till skolan. Så jag sitter här nu, vi börjar 8.30 enligt schema, kan det vara 8.45 med akademisk kvart? Jag fasar. Tur man har Soduko på USB minnet och musik i datorn så kan man roa sig ett tag! Borde väl läsa på om min utbildningsplan men njaaaa ofta jag gör det man bör.

Slösurfa är inte dumt. Hoppas jag lyckas klämma in redovisning idag, vore skönt att få det ur världen faktiskt. Dock tvekis eftersom jag ska till min läkare och han brukar det vara förseningar hos. Den som lever får se!

De som fått Hockeyfrun att sluta blogga borde vara nervösa och ha skakiga knän. Norrlandsmaffian är på G. Grrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0