Läskigt...

Imorgon börjar skolan. Jag har inte lagt fram kläder, memorerat kartan över lokalerna eller packat skolväskan. Jag är totalt unprepared for this! Hur ska det gå? Hur soft vågar man klä sig liksom eller ska man satsa på något mitt emellan dressed up och dressed down för att pejla läget på gänget? Spana in vad som gäller så att man kan klä sig in i gemenskapen...

Storslagna frågor och funderingar som cirkulerar i min hjärna just nu. Tur att jag inte börjar förrn 13, så jag hinner åtgärda allt det där viktiga innan det är dags för spårvagnen. Förresten undrar när spårvagnen går???

Kommentarer
Postat av: Monkan

voj voj stor dag. jag undrar mest hur liten min klass kommer att bli?? spännande dag imorgon, vad har du för inledningsfras nu när du slutat snusa?

2008-01-21 @ 00:52:01
URL: http://enligtmonkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0