Läsarrekord!

Vad gör ni, vad händer?! 44 unika läsare idag jag börjar känna svetten rinna, pressen öka, vad har jag gjort som är så fabulous idag? Bloggkrig brukar ju öka läsarantal men jag vet inte om det är min grej, har ju i alla fall varit lugn hittils. Dock nämnde jag lackleggings och Stureplan i ett av mina inlägg idag, kanske är det som lockar er?

Imorgon kväll åker jag tillbaka norrut till mitt Umeå i alla fall, för 10 sista dagar innan flytten blir verklighet. Enligt adressändring är jag Göteborgare från och med 18e januari. Detta innebär förstås att jag fortfarande är Umeåbo ett tag till (cirka 1½ vecka)! Norrlänning lär jag hur som hellst vara för evigt. Det heter trots allt KEX inte CHEX ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0