Läktar-mupp.

Jag har blivit en läktarmupp (i alla fall enligt Wacko Jacko). Det är alltså en väldigt irriterande individ som sitter på läktaren, vet bäst och klagar på allt och alla på planen. Faktum är att det är sjukt roligt också ;P Jag diggar min nya position inom innebandyn, har ju provat både spelare och tränare. Det var ju inte ett så långt steg till läktarmupp heller.

Kanske skulle starta en innebandyblogg också? Njaa finns nog många. Dessutom skulle innebandylexikonet Tanaka göra en sådan sak bättre. Ska fan peppa henne, den bloggen skulle jag vilja följa!

Var på ersäng idag i alla fall och var sjukt jobbig uppe på läktarn, Spanade tillomed in en grymt läcker röv på planen. Ja mitt herrskap 13-dagscupen bjuder  på allt från korvar till underhållande stjärtar. Jobbade som tävlingsledare också idag. Grymt kul! Jag var värsta cheif, alla hallar rapporterade till mig. Nästa år ska jag komma upp från Göteborg bara för att få vara tävlingsledare :) Jag trivs som chief.

Synd att brudarna losa, synd att grabbarna losa. Snyggt av IBK herr att då kliva fram och faktiskt vinna (?!). Bra jobb boys ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0