Jag kommer bli rik!

Det enda jag behöver göra för att inkassera 25 200 000 amerikanska dollar är att skicka dessa fakta:

NOTE ON YOUR WILLINGNESS TOWARD THIS TRANSACTION, I WANT YOU TO INDICATE YOU?RE SELF BY SENDING BELOW INFORMATION
1.      YOUR FULL NAME:
2.      YOUR CONTACT CELL PHONE NUMBER
3.      YOUR AGE:
4.      YOU?RE SEX:
5.      YOU?RE OCCUPATIONS:
6.      YOUR COUNTRY AND CITY:

Till en trevlig Mrs Aicha Ahmed i Norra Afrika. Haha är det ens ett land??

Hahaha.. alla dessa försök till att lura folk på pengar. Funkar inte här inte, varför?

- Det fungerar bara på dumma amerikaner.

- Jag har sett på Oprah! Mig lurar ni inte...

- Afrika????????? Har de ens 25 200 000 dollar på hela kontinenten?

Det gjorde fan min dag... nu kan jag dö lycklig. Eller något.

Kommentarer
Postat av: B I T T E R F I T T A N

RE: precis! Man måste sticka innan det är alldeles för sent ;)

2008-01-15 @ 12:01:04
URL: http://bitterfittans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0