It used to be my favourite time...

Nu är 13 dagscupen igång igen! Ljuspunkten i mitt liv under 12 aktiva år inom innebandyn. Jag kommer ihåg när man var liten och satt i hallen hela dagen, bara njöt av att spela och kolla på innebandy. Numera börjar underhållningegn kvällstid, ska väl åka till 20.15 eller 21.15 ;P Alla man känner är ju gamla och spelar bara senior innebandy.

Förra året deltog jag som coach (vi vann!), detta år deltar jag som fuktionär. Jag är en ideell eldsjäl som "tävlingsledare" på cupen ;) Yeah! Har dock ingen aning om vad jag ska göra...hoho. Nepp om man skulle ta och vila upp sig så att man är game för lite träsmak i Ersängshallen. Tjipps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0