Internet Grr.

Varför ville inte blogg.se fungera igår? Sjukt taskigt jag som hade massvis med spännande material att blogga om! I alla fall så sitter jag i skolan nu för jag fick åka tidigt med pappa, vi börjar om ca 30 minuter så jag hinner blogga lite innan dess. Länge leve trådlöst internet på skolan! ;P Mer länge leve bärbar dator skulle jag väl tro. Hrrm.

Yesterday då! Fläskfilé med bea, en äcklig Bud Light, en Kilkenny och en Staropramen Dark. Underbart sällskap på den och en onsdagkväll är gjort! Käkade gjorde vi som tidigare nämnt på Harrys. Och för alla som inte hänger med (i alla fall Erik ;P), jag är i UMEÅ just nu! :) Sedan blev det två öl på Pipes. Nu undrar säkert alla "Varför dricker hon Light? Är det bantn ing på G?". Nej nej nej mina vänner, det ingick i kvällens erbjudande eller något och man fick inte byta trots att vi ville betala extra, hrrm? Kan ju ärligt säga att jag inte är förvånad över att de vill bli av med Bud Light, bland det styggaste ölet jag har druckit. Ser ut som kiss efter 45 bärs och smakar kolsyrat vatten. BLÄ!

Jag som brukar lära mig saker var dag lärde mig något nytt igår med. Iris mina vänner. IRIS. Nu undrar säkert alla vad Iris är. Jag undrade ju faktiskt också men det finns ett fint svar på den frågan. Iris är "2:an", stjärtöppning, anal (kärt barn har många namn). Detta var för mig en fantastisk upptäckt! Nu kan man säga opassande snuskiga saker ute bland folk (som att folk har hindrat mig förut). Men nu kan man göra det med gott samvete! :) Min Iris är i alla fall helig. Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag!

2008-01-10 @ 08:33:15
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: The Bitch

Tack detsamma anonym!

2008-01-10 @ 10:18:55
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0