I'm doing it again.

Sitter och bloggar/kollar in dag TV (det är den där gapiga Rachael Ray nu) när jag borde plugga! Hur har jag överlevt studierna hittils? Jag är ju kanske världens lataste mest opluggiga människa. Är inte gjord för studier för fasiken. Ska vara klar på fredag opch ändå sitter jag här och gör absolut ingenting trots att jag har en miljon mil kvar att gå. Jaha? Helt otroligt.

Sover dåligt också, massor med madrömmar som blandar privata problem med den här djävulska utbildningsplanen. Inget lyckat recept när man behöver vila för att orka med livet. Näe man kankse ska ta sig en bit ostkaka istället. Njuta lite av livets goda helt enkelt!

image145

Jag i mitt rätta element. Dyng dyng dyng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0