Idiot TV när den är som bäst!

Vanligen ser jag på "Ranking the Stars" på söndagkvällar men eftersom detta program har slutat att gå (ooooh noooo) så var jag tvungen att hitta en ersättare. Det var inte speciellt svårt! Tv3 kan man alltid lita på när man söker menlösa program utan innehåll som man kan garva åt. "Singing Bee" är mitt nya söndagsnöje. Jag har inte skrattat såhär mycket sedan, ja Hanna Graafs utbrott i "Ranking the Stars" helt enkelt. Människor som gör bort sig i TV är bland det roligaste faktiskt. Behöver jag nämna att program konceptet kommer från USA? Jag tänkte väl det.

Kommentarer
Postat av: joel

singing bee var helt värdelöst! Fast det är klart, du ser ju på days of our lives så din smak är väl under all kritik

2008-01-13 @ 21:53:44
URL: http://gladasjuan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0