Ibland är livet perfekt.

Arbete inlämnat. Hockeyfrun tillbaka där hon hör hemma. Vissa dagar blir bara helt rätt, utan krångel och komplikationer (man ska inte ropa hej förrn man är över (i) bäckenet). Prognoserna ser dock bra ut! Ska bara se till att packa färdigt idag också så den delen är game så ska ni se att allt blir prima skinka. K-Fed var väldigt dramatisk i skolan idag: "Är det här sista gången vi ses?". Kom igen liksom, jag ska inte till nordpolen ;) Men en liten ledsamhet och tår byggdes upp inom mig. Det var sista gången jag var i skolan (Umeå Universitet) och träffade de flesta av mina klasskamrater. Shit pommes liksom.

Den sexuella frustrationen för mig och alla i min omgivning har hållit i sig. Jajjemän det är så här det går till i Norrland. Men snart så ska ni få se på bullar, ska erövra Västkusten med dunder och brak!

Kommentarer
Postat av: Monkan

hahaha, han som t.o.m kommer från götet

2008-01-17 @ 15:34:42
URL: http://enligtmonkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0