Hohohoho!

De pratar med mig och jag hör absolut INGENTING! Livet är för underbart ibland.

Förövrigt frågade pappa nyss om jag ska ta med mig mina slalomskidor och pjäxor, nu. Är han full? Är han förvirrad? Jag kan inte ens åka den här säsongen (kanske inte ens nästa med tanke på läkarens konstanta mässande igår "det är ju inte 100%, det är ju inte 100%"), jag får knappt med mig det jag äger och faktiskt kan använda. Då börjar han dilla om slalompjäxor. Jises.

Or should I just get along with myself
I never did get along with everybody else
I've been tryin' hard to do what's right
But you know I could stay here
All Night
And watch the clouds fall from the sky
This river is wild
This river is wild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0