Herre min skapare!

Lördagkvällen vart ska jag börja? Vet inte själv faktiskt men sjukt kul var det. Som alltid krävs en kanonfylla för att uppskatta Corona och med spriten var det inga problem att uppnå detta kriterium ;P Blev en hel del dans också så knät är inte med mig idag, snarare emot. Träffade många gammkändisar också som det inte var igår man hängde med. Very Nice!

Dock hamnade jag i "diskussion" med ett PK miffo. Vad har folk för fel? Varför sitter de och säger emot allt bara för att hävda sig typ "jag är 30 år å rååcool på internet". Jaha? Jag är 22, står för mina åsikter live och har ett liv. Du kanske skulle köpa ett *arg*. Han förstörde min mosbricka på Statoil. Jävla as. Kan man inte få äta ifred?

Kommentarer
Postat av: GirlGoesMom

Låter som en kul lördag1
Svar: Nej blev inga viktiga besök idag ;p Ungen min spyr å jag ahr feber.. KUL helg!!

2008-01-13 @ 13:29:38
URL: http://girlgoesmom.blogg.se
Postat av: Erik Johansson

Jag drack oxå en helvetes massa igår.

2008-01-13 @ 14:04:37
URL: http://etttjotandespektakel.blogg.se/
Postat av: K*man

rock n roll ladies ;)

2008-01-13 @ 18:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0