Hångel!

Idag har jag hånglat upp en gummidocka. MiniAnne hette den och ful som stryk var den. Jag undrar om de döpte dockan till ett tjejnamn för att killar har svårt att hångla med andra killar men att det är lättare för tjejer? Vad tror ni? I alla fall hade vi Hjärt & Lung Räddning idag, jag har numera ett certifikat att jag har genomfört utbildningen och kan hångla in public. Dock tror jag inte någon vill bli återupplivad av mig för jag sög på att blåsa...

Har även tagit kontakt idag! Yeah en applåd är i sin ordning. Den satt långt inne men jag följde ett råd av en god vän och allt utvecklade sig fin fint. Man ska tydligen börja från botten och jobba sig uppåt. Så det gjorde jag! And now I'm up! Lite närkontakt var inte helt fel i the bonding experience heller. Tack "stabilt-sidoläge"! Nu ska jag luncha, se Gossip Girl och ringa min gamla chef och typ sluta innan jag far och tränar. Det känns jsukt pinsamt nu. Blä!

Kommentarer
Postat av: Monkan

yeah, snart tillör du grädden eller vad fasen man nu kallar det där nere..

2008-01-25 @ 15:22:02
URL: http://enligtmonkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0