Google.

Sjukt seg idag när jag vaknade. Det vankas ju maratonplugg så det bidrar inte direkt heller till att man skuttar upp ur sängen. Dessutom sov jag utan kuddar så en liten nackspärr känns av också ;P Om inte det är receptet på en wonderful dag så undrar man ju vad är! :)

Igårkväll i min förvirring och tristess googlade jag mitt namn. Erkänn ni har också gjort det! Jag blev i alla fall lite besviken, eller kanske inte besviken men jo kankse lite. De enda träffar mitt namn fick var innebandyrelaterade. Det var matcher, länslag, resultat, poängligor, laghemsidor med mera. Det är som att jag inte har gjort något annat än spelat innebandy i mitt liv, vilket i och för sig stämmer. I 12 år har innebandyn varit mitt liv och det svider fortfarande när man blir påmind om en avslutad era...

ps. Jag behöver en ny hobby ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0