Gomorrn peeps.

Ja mitt herrskap den här dagen kunde ju ha börjat bättre men jag är väl inte den som klagar ;P (Eller hur?). Klev upp 8 imorse för att ringa studievägledaren (jag får tuppjuck av den enkla anledningen att jag fortfarande inte fått några "välkommen till göteborgskursen" papper. Såklart är hon på "tjänsteärende" till 11. Tror telefontiden vara är på morgonen, sjukt surt.

Som ni alla redan har räknat ut har jag inte cyklat på morgonen. Japp ni börjar känna mig och jag är en sjukt lat Bitch som älskar att sova. Ska gå och duscha nu för att sedan åka på massagen. Känner mig helt död idag, undrar om jag är sjuk? Har klimakteriesvallningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0