Fredagkvälln.

Jag älskar Glada Sjuan, Monkan, Axel/K-mannen & Iris. Ni gjorde min kväll. Jaf hade en skitdag men nog fan blev den bra. Sushin var sjukt god och guitar hero lirandet var på topp. Sedan stack vi på Backstage och jag måste erkänna det var inte igår. Skitmys! Skön musik, sköna människor och god öl, vad mer kan man begära liksom? Har faktiskt inget att gnälla på idag. Jo förresten att Axel/K-mannen inte hängde med ut. Det var fan gnällvänligt. Fan för dig!

ps.  Jag vet att Josie är ute ikväll så jag säger bara. Hoppas du har kul bruden så kör vi nästa helg i Götet! Själv är det all in imorrn. All in i Glada Sjuan, det lär bli live-blogg.

Kommentarer
Postat av: K*man

Förlåt ... :(

2008-01-12 @ 12:42:34
Postat av: The Bitch

Jag kanske, då menar jag kanske kan förlåta dig K*man. Måste fundera på den en stund ;P see ya tonight!

2008-01-12 @ 12:51:31
URL: http://thebitchisback.blogg.se
Postat av: peter

men man måste förstå K-Fed, frugan var ju där o hon behövde sin dos av axelmannen

2008-01-12 @ 13:28:46
URL: http://gladasjuan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0