Första dagen.

Där sitter jag, 10 år för tidigt med lera på mina svarta converse (damn you Göterborgsväder) utanför klassrummet. Jag ser mig omkring, kan edventuellt skymta några eventuella klasskamrater. Efter en stund lägger jag mörke till en förvirrad kille som stövlar förvirrat omkring klassrumsdörren. I mjukisbyxor! Det mina damer och herrar var det enda exemplaret i mjukisar jag beskådade.

Resten av min klass är "gay" klädda som jag brukar kalla det. Det var stuprör med häng, det var axelrems-mans-väskor det var spetsiga loafers i krokodilskinn, dröm om min chock! Säger bara att det var tur att jag tog på mig "civila" kläder idag, var ändå under-dressed. Jises! Jag trodde det var en idrottsklass? Vi är i alla fall ca 20 personer allt som allt (management och hälsa) så min klass om några månader består av endast 10 personer. Behöver jag nämna att jag är ensam tjej? Fast samtidigt är jag väl mest manlig ändå...

Hann som inte riktigt sondera terrängen men det finns helt klart potential. Det kan nog bli bra det här. Ska ge det en god chans i alla fall. Skolan är asfräsch och jättefin, väldigt långt från HUM huset på umeå uni. Men ändå saknar jag er alla jättemycket. Åååh. Nu har jag bara massa gays!

Kommentarer
Postat av: Monkan

visa dom vart mjukisskåpet ska stå!!

2008-01-21 @ 22:06:11
URL: http://enligtmonkan.blogg.se
Postat av: Joel

Du kanske kan få sminktips av grabbarna? ;P Våga stå för dig själv bruden, don't fall into the gayness

2008-01-22 @ 08:20:12
URL: http://gladasjuan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0