Följetongen går vidare...

- Fråga,

Undrar och hoppas att det är "okey" att vi IVP:are får ta med sig sin partner(i mitt fall min flicka X) på denna företeelse.

  
 

+ Hej Jag vet att jag sa ja på din fråga idag, men galan är tänkt att den bara är för ivpstudenter eller gamla ivpstudenter

  
 -
tolkas så att, det går bra eller inte?? blir lite förvirrad blandade känslor

 
 + Eftersom det är tänkt för bara IVP:are, Så är svaret nej.


 - Det var det sämsta jag varit med om.....

Tycker personligen att det var dumt av "DIG" att lämna ett Ja på frågan då du var på våran lektion för att sedan ändra det till ett Nej här på moodle. Tänk på dem som missar detta du har skrivit här och blir jätte besvikna då de ska köpa biljetter.. Men men till nästa gala tycker jag personligen att vi IVP;are måste se över detta så det blir en riktig gala!
.
  
 

+ Jag ber om ursäkt att jag sa Ja på en frågan, som jag egentligen inte var säker på vad svaret var. Jag erkänner att det va dumt av mig och att jag nartuligtvis skulle ha tagit upp det på ett annat forum än här på moodle.

Jag hoppas att jag inte gjort allt för många besvikna, men de som jag har gjort besvikna, ber jag än en gång om ursäkt.


 
 ¤ Nu är det inte bara + som anordnar Idrottsgalan utan jag och @ i 1:an är också med. Jag kunde tyvärr inte vara med när + var och informerade er 1:or, vilket var synd. Förfrågan om att ta med sin respektive kom också strax innan + skulle informera 1:orna. Vi hann därför inte diskutera detta innan. När vi pratat om detta bestämde vi oss för att säga NEJ. Även om vi hade sagt ja till att ta med sin respektive så hade de inte kunnat köpt biljetter nu, eftersom + sa ja till om det fanns några biljetter kvar efter att alla IVP:are hade köpt.

Jag tycker det är tråkigt att vissa av er inte tycker detta är en "riktig" gala pga att man inte får ta med sig sin respektive. Alla har faktiskt inte en pokjvän/flickvän!

Har ni fler frågor eller vill "klaga" på oss som anordnar Idrottsgalan så kom till oss personligen eller skicka ett mail. Jag tror att det går att få tag på våra mailadresser på moodle.

Jag hoppas att så många som möjligt vill och kan komma! smile



 
 - Hej
Jo, + förklara sig riktigt bra i sitt inlägg ovan och bad om ursäkt vilket jag godtog. Även om jag inte skrivit ut det här. Men att skriva "Alla har faktiskt inte en pojkvän/flickvän". Låter precis som du utgår från att alla är singlar på ivp vilket jag tycker är lite synd.

Mvh - (kommer inte närvara under gala)


 
 # va löjligt detta har blivit

Well #, I couldn't agree more.

Kommentarer
Postat av: Josie

HAHAHAHAHAHAHA men äre sanning? Fan om de moppsat upp sig sådär mot mig hade jag bara:

NEJ, det går inte. Och BRA, galan blir så mycket bättre utan sådana surpular som dig!!

MEN jag förstår att herr ordförande måste behärska sig, även fast jag vet att han tänker likadant som mig i denna fråga :D

2008-01-29 @ 21:20:59
URL: http://frokenornbjar.blogg.se
Postat av: Monkan

Ja han gör sig inte direkt populär, tror inte han törs komma på galan, han skulle fasen få spö!

2008-01-29 @ 22:58:15
URL: http://enligtmonkan.blogg.se
Postat av: Anna

Jag ångrar att jag inte var lite mer spydig mot honom.... Han verkar ju inte förstå vad jag skrev om att "Alla har inte en pojkvän/flickvän". Vi får se om han vågar komma nästa år. Ska tamifanimej anordna då också! :)

2008-01-30 @ 09:01:10
Postat av: The Bitch

Anna, det verkar vara många människor som saknar ironi här i världen...köpa honom en dos kanske? du skulle snäst av bara du bestämmer ju ;P

2008-01-30 @ 10:25:08
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0