Fatcamp/Rehab.

Då var det dags igen. Fysiken. Fan vad jag älskar att träna! Eller rättare sagt jag älskar känslan efter att man har tränat. Man känner sig som nyttig, duktig och totalt TÖMD. Träningen kommer rädda mig från mina skolbekymmer, ni som hänger med förstår vad jag menar. Körde styrka idag, skönt som fan. Vi är duktiga, honey och jag. Tjockpannkaka till middag idag, gott gott!

Gymspaning:

1. Tjejer med BH som lägligt har genomskinliga plastband för att inte "synas" under "brottar-tränings-linnet" very hot indeed.

2. Par på gymmet. Gärna en petite tjej som aldrig sett en vikt i sitt liv, köpt nya träningskläder för att vara så gym hipp som möjligt i sin tighta outfit och killen som ihärdigt och beslutsamt ska slussa henne genom alla maskiner och instruera hur hon ska göra. Sedan gör hon ändå helt jävla fel. Oj va kul det är att titta på folk ;)

Kommentarer
Postat av: Lian

Hahahahaha, YÄ!

2008-01-30 @ 09:59:33
Postat av: The Bitch

Hahaha visst är det roligt ;P

2008-01-30 @ 10:23:36
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0