Eftermiddagsnap.

Jag må vara drottningen av eftermiddagsnaps :) Det är min absolut favorita sysselsättning och gärna dagtid det är ju sååå mycket skönare då. Speciellt om man är småbakis då som jag är idag :) Har en sjuk ryckning i ögonlocket av någon anledning, väldigt störande och väldigt nödvändig information. Bara så ni vet.

För att gå vidare, förutom töntiga, hycklande PK människor som stör min tillvaro finns det fler grymt upprörande kategorier. Nämligen humorlösa, ironi-saknande individer (som verkar attakera alla bloggar nu, det är som en tsunamivåg känns det som) och fegisar. De här "blogghatarna" vart kommer de ifrån? Min är ju inte speciellt populär så jag har inte direkt upplevt dessa påhopp personligen men de stora verkar totalt anfallna. Varför i hela friden läser man något som stör en så oerhört? Att sedan dessutom ödsla tid på att kommentera, jag är fascinerad. Det kanske är en blandning av den och PK miffot. måste lägga sig i allt. Gah!

Fegisar är nog det värsta jag vet. Fel gör vi alla och man är inte mer än människa men att vara feg för att rädda "sitt eget skinn" det är totalt oacceptabelt. Fan fela på och ställt till det för er. Men ta då konsekvenserna som de vuxna människor ni är!

Haha verkar vara lite bakis-upprörd idag. Fick uppleva befrielse idag i alla fall. Pjuh.

Kommentarer
Postat av: Monkan

avskyr fegisar!

2008-01-13 @ 18:48:23
URL: http://enligtmonkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0