Detta mår ni bra av.

Som vanligt är jag kass kass kass. Jag har inte ringt min chef. Jag har inte tränat. Jag har inte sökt jobb. Jag har inte ens tagit en nap!!! Vad har jag gjort? The obvious juh, Gossip Girl maraton. Slut på säsong 1 och mitt beroende bara ökar och ökar. Var är säsong 2? VAAAAAR?

Nya problem kommer nu, måste napa lite om jag ska palla kvällen. Jag har en dejt med Gbg-Erik. Vad ska jag ha på mig? Behöver jag duscha? Dessa är de frågor som cirkulerar i mitt huvud. Dessutom bör lite mat lagas, vill ju äta med karln innan jag far. Han är förövrigt väldigt stolt över mitt "nätvärkande" på skolan idag :) Ne nap nu, kan ändå inte ringa min chef för han har slutat. Darn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0