Det var den helgen.

Igår diskuterade vi att om man inte har supit så känns det som att man inte har gjort något. Det här har varit en såndär nykter helg, men vi har gjort massor! Idag var det alltså söndag, vi har varit på IKEA och införskaffat mittbjälken till sängen samt lite annat (handdukar och en kruka). Nu är sängen färdig, den är majestätisk! Den vill jag bo i jämt jämt jämt...

Ikväll blir det köttfärslimpa och sedan bio med Erik, får se vad det blir men jag tänker motsätta mig någon idiotisk komedi STARKT! Det enda hemmet saknar nu är en pedalhink på toaletten. VAd är det med karlar och avsaknad av sopkorg på toaletten? Alltid har man något som ska kastas, en tops, ett gammalt lypsyl you name it liksom. Mer sopkorgar åt folket!

ps.
Min internetuppkoppling suger mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0