Dejt med Fröken Örnbjär.

Idag fick jag besök av min Josie. Hon hade med sig mellis (asgoda mackor), en staqropramen  och ett väldans glatt humör. Det glada humöret är väldigt beundransvärt eftersom hon hasde cyklat uppför "mördarbacken". Det är faktiskt i stort sett den som skiljer oss åt i Göteborg (dock är vi grannar om ungefär ett år).

Fick dessutom paket! Fast det viktigaste var nog sången (och ölen jag ska inte ljuga). Det är alltid mysigt när någon sjunger för en även om jag till nästa år har tänkt lägga ner år-fyllandet. Tänker behålla paket och tårta men åldrandet ska läggas på hyllan. Fick i alla fall en fabulous salladsskål med bestick (från Thailand!) och himla trevligt sällskap :)

Tack så mycket Fröken Örnbjär!

Kommentarer
Postat av: Josie

You're welcome hun' :) va så myssiigt sååå! Vi kommer att ha det tipp här nere :)

2008-01-09 @ 12:12:06
URL: http://frokenornbjar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0