Dagisfasoner. Igen.

Då var det dags för dagisfasoner igen i skolan. Denna gång en tjej, för att främja jämlikheten liksom. Hon kommer sent till den andra föreläsningen för dagen och blir väldigt väldigt stött för att någon sitter på den plats där hon satt på morgonens föreläsning. Hon hade tydligen tillomed lämnat ett block för att markera sitt revir. Ursäckta jag visste inte att vi hade bordsplacering på universitetet? Jag vill gärna ha plats 14 rad 5 i sal 2137 varje gång vi är där. Bara så ni vet så har jag plats 3 rad 8 i sal 2135. Akta akta.

Vad är det med denna platshets? Vad spelar det för någon roll vart man sitter? Voj voj.

Dagens ord: Käckt
Dagens ord i dagens sammanhang: Cancer är ju inte direkt käckt va.

Kommentarer
Postat av: Erik Johansson

haha, jag har min plats vid fika bordet. Men byter runt och altinerar. Vilket jag tror folk i grund och botten stör sig på... Vilket jag innerst inne tycker är roligt.

2008-01-29 @ 18:05:34
URL: http://etttjotandespektakel.blogg.se/
Postat av: Monkan

hahahha, va lustigt så norrlänningar är mer våghalsiga och vågar sitta bredvid vem som helst. garvar ihjäl mig

2008-01-29 @ 23:01:09
URL: http://enligtmonkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0