Dagens bästa!

Massagen! Gud så skönt, så avslappnad har jag nog inte varit på en 10 år i alla fall. Gärna med allla spänningar man samlat på sig den senste tiden var det faktiskt guld värt. Jag tror att det kan vara värt att göra detta till en vana, unna sig en stunds avslappning lite då och då. Det måste ju vara hälsosamt :)

PP som hämtade min poster. Thanks!

Taxi-Pappa, alltid det bäste.

Hockeyfrun, hennes blogg gör mitt liv värt att leva ;P I alla fall så blir det mer värt att kliva upp...

Oprah, intersexuella (hermafroditer) på tapeten. Hon har ofta underhållande topics, go Oprah!

Lööööööve. Japp jag är en sån där kär tönt jag med.

Dagens sämsta: Jag tror vi har en husmus. Hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0