Dag 3.

Visst är det spännande att följa sluta snusa historien? Grymt upphetsande va. I alla fall så äör dygn 3 Avklarat (egetnligen inne på dygn 4 nu). Dygn 4 kommer vara en ordentlig prövning då jag och karl som båda slutar ska sitta i en bil från Umeå till Göteborg i ett X antal timmar utan musik. Haha när jag skriver det nu sitter jag och skrattar för det är fan humor! Vårt samboliv kommer typ att avslutas under denna bilresa. Å andra sidan, vem har inte varit sugen på en utmaning? ;P

Ska sms/mms blogga hela vägen ner. Måste bara kolla in hur man gör. Jag har gratis sms så bered er på fet uppdatering av vår spännande resa mot slutet av vårt förhållande ;P Nä skojjade kommer gå fin fint ju. I värsta fall finns ju snus på mackar, men det känns lite fegt att balla ur under första veckan. Lite väl fegt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0