Då var den här.

Sista dagen. Har fortfarande inte förstått. Aja ska bli trevligt att träffa honom. Mycket trevligt. Sen får allt utveckla sig eftersom. Om det är något jag är bra på så är det att leva i nuet, det har jag definitivt tänkt att göra! Vi har en del pyssel kvar att göra i lägenheten och det känns superkul. Sedan börjar skolan och resten av mitt nya liv på måndag, jag är fasiken nervös. Men å andra sidan är man en pärla, hur kan de gå snett liksom?

Nu ska jag faktiskt sova, inte plåga mig själv idag eftersom det är upp halvtidigt imorgon med. Ska till sjukgymnasten sista gången (här, inte fan är jag klar på långa vägar) och skicka en låda till med bussgods. Tur Junior är ledig så man får lite sällskap såhär last day, är som klar med packningen så jag har inte direkt något att göra. På eftermiddagen ska jag få besök av Limpan och Lisa för en fika och ett adjö. Undrar just hur jag ska göra, tänkte nog skicka något slags mass sms, har säkert glömt att säga till massvis av människor att jag flyttar. Självklart kommer ett adjö Umeå inlägg här på bloggen också, ni får vänta med spänning ;P

Nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0