Comeback till Days.

Det känns som att jag har haft ett liv de senaste veckorna för jag har inte sett ett enda avsnitt av min drog Days Of Our Lives. Idag kände jag väl lugnet infinna sig för jag slog mig ner med min hemlagade pyttipanna framför TVn för att se vad som hänt sedan sist.

Og my god! Så mycket action! Någon tiger som jagar de stackars invånarna i Salem, mördaren är fortfarande på fri fot (inte helt oväntat) och till dagens händelse (förutom att Tony dör orka bry sig) nämligen att Sami talade om för Lucas att hon älskar honm! Sedan hånglade de passionerat ett tag. Jises, Days upphör aldrig att förvåna.

Lite plugg på den kanske? ps. 7 dagar utan snus och det går ju finemang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0