Börjar bli less...

Den här kombinationen av invaliditet och en värld täck av blåis är inte så rolig. Konsekvenserna blir att man blir beroende av andra (taxipappa) och nu har jag snart väntat en timme på att taxipappa ska ha tid. Utan datorn hade jag väl hängt mig själv, funderar starkt på att dra fram lite musik. Usch jag vill ju bara vara hemma och dö i soffan! Jag behöver en nap! Varför är det bara tisdag?

Gjorde just årets insats. Flyttade mig, min dator och resten av mina grejer 5 meter. Var tvungen att hitta ett bord nära ett uttag, använt upp allt batteri under dagens lekande. Stånk och stön. I made it. Nu får fan taxipappa komma snart. Jag börjar få huvudvärk. Universitetet ger mig huvudvärk! Dagens idiotsäkra konstatering.

Kommentarer
Postat av: B I T T E R F I T T A N

RE: han är lika jävla lat som mig, duger endast till att värma saker i micron

2008-01-15 @ 18:19:33
URL: http://bitterfittans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0