Bilder från festen på Haga hos Anders.

Här kommer lite bilder från festen igår. Vad tycks? Har två filmer som jag inte vet om jag vågar lägga upp. Men gud vad jag vill. Guuuud vad jag vill! Puss puss ;)

image122image123
Jag och Ullis.

image124image125
Jonas med kniven och Monkan & Joel som posar i köket.

image126image127
Team Anders & Monkan. Ungsbakad lax med pressad potatis och pepparsås. Yummy!

image130image128
Minspel från Monkan & mig.

image129
Hela gänget samlat medan vi lirar Guitar Hero, eller nåja jag lirar. :)

image131image132
The smokers (Joel, Cissi, Lisa, Anders). Jag å andra sidan grymt fokuserad på gitarren.

image133image134
Axel/K - Mannen är sjukt fokuserad på gitarren. Senare sjukt fokuserad på dancing with Cissi.

image135
Mannen med stort M anläder. Alltid lika roligt! :)

Kommentarer
Postat av: Monkan

hahah, jag vill ha bilder plus filmer av dig!! voj voj vilken kväll!!!

2008-01-02 @ 00:37:33
Postat av: The Bitch

jamen sure! dock har jag censurerat the movies från internet ;P

2008-01-02 @ 10:21:17
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0