Biff update.

Igår var som sagt premiären för Fatcamp 2008 här i Wandzioch/Arkhult residenset. Stuprörsjeansen smiter åt alldeles för tajt, det är dags att sätta ner foten. Så vi åkte på Fysiken och köpte kort, herre min skapare man fick posa direkt på plats! De tog kort på mig! I uppsatt hår! Ser ju ut som ett ollon. Aja finns de som föredrar den looken också. Det var ganska sent men 30 minuter cykel och lite streching hanns med. Idag har jag mest ont i murri (av sadeln) men även en del värk i knät och vänster vad så det känns som en okej början. Ska göra en tjockiskollage och sätta upp på kylen! Motivation peeps, motivation.

image166

Sådär lycklig var jag när jag kom hem. Finns inget bättre än lite utmattning och förhöjd puls!

Kommentarer
Postat av: Monkan

din passbild klår ändå fysikenbilden

2008-01-23 @ 20:26:59
URL: http://enligtmonkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0