Bambi på hal is.

Okej jag överskattade min seghet. Det tog mig inte 30 minuter att gå från MIT till sjukhuset, det tog kanske 15 minuter. Under denna härliga kvart på isbanan som brukar kallas gångväg lyckades mina ben sära på sig ofrivilligt 4 gånger. Alltså 4 gånger mitt ben åkte iväg och gjorde något alldeles galet på egen hand.

Gissa om det gjorde ont? Nu sitter jag här och ojar mig, ska läkaren bända mitt knä i alla rikningar jag kommer ju dö! Jag har ju ont nu. Aj aj aj... Dumma knä och dumma is. Tur man snart är i södra Sverige där har dom regn och asfalt. Asfalt är bra skit!

 


Update: Han bände, det gjorde ont, Good news jag är uppe i 110 grader frivilligt. Yeah! Litet steg för mig, stort steg för knät. L-G är för snäll, hur ska jag klara mig utan min sjukgymnast Susanne dör nere? Susanne som skäller och puschar mig varannan vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0